Henskes Noord kiest IT-infrastructuur via JSE

Henskes Noord straalt weer met ict van JSE

Recentelijk stapte straal- en schildersbedrijf Henskes Noord uit Geesbrug en Beverwijk over naar ict-partner JSE, die de kantoorautomatisering en telefonie volledig op de schop nam. Gedegen automatisering en snelle support is volgens directeur Gert Koster een must om mee te blijven doen in de hoogste divisie van metaalconservering. "Anders val je buiten de boot.

Henskes Noord kiest IT-infrastructuur via JSE
Gert Koster Directeur

JSE heeft een goede helpdesk, die snel en alert reageert op onze vragen.

Goede naam

Met ruime werkervaring in de metaalconservering nam Gert Koster begin 2015 het bedrijf Henskes Noord over, dat toen een aantal woelige laatste jaren had gekend. "Vanwege haar goede naam en reputatie zag ik volop kans om Henskes Noord weer te laten bloeien", vertelt Koster gedreven. "Samen met mijn team van gemotiveerde medewerkers ging ik voor een frisse start. We wilden onze blik zo snel mogelijk weer op de toekomst richten."

Schone lei

Mede door de recente herstructurering neemt Henskes Noord een gunstige marktpositie in, zowel in Nederland als Belgie en Duitsland. "Onze jarenlange ervaring en hoge kwaliteit combineren we nu met een gunstig kostenplaatje. Hiermee weten we goede klanten vast te houden en zelfs uit te breiden."

Ook de overstap naar ict-partner JSE uit het nabij gelegen Gramsbergen was onderdeel van die schone lei. "Ik kende JSE vanuit mijn vorige werksituatie als een betrouwbaar en degelijk ict-bedrijf. Eenmaal in contact met Jan Waanders was er snel de klik en het gevoel van vertrouwen. Zo konden we de knoop vlot doorhakken."

Zonder gedegen ict val je bij grotere klanten buiten de boot.

Vertrouwen

Het woord 'vertrouwen' komt vaak terug in het relaas van Koster. "Zoiets ontstaat als de betreffende leverancier de gemaakte afspraken goed nakomt en snel reageert op vragen. Als wij bij grotere klanten willen meedingen naar nieuwe opdrachten, moet de ict goed geregeld zijn. Bij storingen moet er direct support beschikbaar zijn. Anders val je buiten de boot."

Snel en alert

In dit kader is Koster goed te spreken over zijn nieuwe IT-leverancier. "JSE heeft een goede helpdesk die snel en alert reageert op onze vragen. Je krijgt direct iemand aan de lijn en problemen worden spoedig opgelost."

VoIP en Office 365

JSE voorzag het bedrijf met ruim 30 medewerkers onder andere van een nieuwe telefooncentrale. "De nieuwe telefooncentrale werkt probleemloos. Ook zijn we tevreden over het bedieningsgemak en de mogelijkheden om telefoongesprekken buiten kantoortijden automatisch door te verbinden."

Verder maakte Office 365 en een nieuwe server onderdeel uit van de vernieuwingsslag. "Vanuit onze locaties in Geesbrug en Beverwijk werken we nu in een online omgeving. Hierbinnen heeft iedere medewerker toegang tot de juiste toepassingen en documenten."

JSE ervaar ik als een vertrouwde partij voor onze bedrijfsautomatisering.

Meedenken

"JSE denkt goed met ons mee en heeft de ict op orde gebracht. De mensen hebben ons vertrouwen zeker niet beschaamd. Kortom, JSE ervaar ik als een vertrouwde partij voor onze bedrijfsautomatisering", besluit Koster.

Neem voor meer informatie over deze case of de besproken producten/diensten contact op met JSE via tel. 0524-561188 of per e-mail: info@jse.nl.